02 03 Hleb & Lale, food & photography: Međ javom i med snom 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Međ javom i med snom

34

Pre neku noć, vrućina nesvojstvena za ovo doba godine, kerovi se uzmuvali, neki nemir me obuzeo, san mi ne dolazi na oči. U praskozorje, međ javom i med snom, vidim sebe kako otvaram moju novu tirkizno-plavu, drvenu kapiju. Nosim kolače komšijskoj deci što se igraju na ulici. Cikte deca a ja srećna, guram pun tanjir pred njih. Trgnem se od silnog smeha, ipak je bio san. Mir, svi spavaju, sveži, hladan vazduh ulazi kroz prozor. Nastavljam da spavam i smejem se jer znam da će san postati java. Uskoro počinje gradnja...



Kukis (cookies) sa malinama i belom čokoladom
modifikovani recept sa sajta allrecipes.com


Sastojci:
115 g putera (razmekšan)
110 g šećera od šećerne trske
100 g belog šećera
1     jaje
1     vanilin šećer 
190 g brašna
2     g sode bikarbone
135 g bele čokolade (izlomljena na sitne kockice)
sveže maline

Zagrejati rernu na 190 C.
U činiji kremasto umutiti puter, smeđi i beli šećer. Ulupati u smesu jaje i vanilu. Dodati brašno i soda bikarbonu. Dobro izmešati, dodati kockice bele čokolade i maline. Izmešati pažljivo da se maline ne raspadnu potpuno.
U tepsiju staviti papir za pečenje. Punu kašiku smese spustiti na papir za pečenje pa samo malo pritisnuti kako bi se dobila koliko toliko ravnomerna gomilica. Ostaviti razmak između kuglica jer se kukis vrlo brzo rašire, pa ukoliko su preblizu svi se spoje u jednu bezobličnu masu.
Peći 8-10 minuta u već zagrejanoj rerni.
Izvaditi iz rerne i nakon 1 minuta prebaciti na rešetku da se potpuno ohlade.



U originalnom receptu korišćene su suve brusnice. Verujem da suvo voće daje bolju teksturu. Ja sam htela da isprobam sa svežim malinama, jako sam zadovoljna. Ima nešto u tim izobličenim keksima što me privlači. Baš ih volim. A Miljan pogotovo.

Prijatno!

Labels: ,

35 36 37 38