02 03 Hleb & Lale, food & photography: Ćao ja sam Nevena i ja sam fud bloger 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Ćao ja sam Nevena i ja sam fud bloger

34

Senka i ja smo krenuli za Beograd sa zakašnjenjem. Iako smo planirale da stignemo na vreme, svako ko nas malo bolje poznaje, znao bi da je tako nešto nemoguće.
Jesen tek što je bila počela tako da je dan bio savršen za piknik na Adi Ciganliji. Savršen za zvanični ulazak u našu blogosferu.
Drndavim bajsevima koje smo iznajmili na samoj Adi smo se dovozale do mesta okupljanja i ja sam toliko bila usredsređena na to da ne padnem i da mi se ne prospe sve što nosim, da nisam ni stigla da imam tremu.
Možda je svakako ne bih ni imala jer sam se osećala kao da skoro sve te ljude već poznajem. Nedostajao je samo ton, priču i sliku sam već imala.

Sa leva na desno, gore:  Ja, Ivana, Snežana, Senka, Jelena, Milica, Vesna, Maja
Dole: Sanja, Milkica i Ića, Ana, Marija i Tanja
Foto: Maja Babić
Prepoznale smo naše društvance po prepunim, šarenim stolovima. Smejali su se i pričali kao da se već znaju sto godina. Ne znaju se, ali se tako osećaju.
Tako smo se i Senka i ja pridružile njima u čavrljanju i upoznavanju kroz red slatkog, red slanog. 
Hrana je bila divna i nepretenciozna. Baš kao i naši novi prijatelji.

Tart sa povrćem 
(za 6 tartića ili jedan prečnika 26cm)

Testo:
200 g brašna ( t 400)
100 g putera (hladan, isečen na kockice)
malo soli
60 ml vode

Fil:
Meksička mešavina ( Maja je pravila sa Balkanskom mešavinom, kaže da je odlično- fotka)
2 jaja
150 g ementalera ili edamera (narendanog)
oko 150 g milerama
50 ml neutralne mlečne pavlake
1 kašika parmezana
so, biber
kašika maslinovog ulja
par kapi susamovog ulja (opciono)

Sanja i moj tart
Izgnječiti puter sa brašnom i soli. Dodati vode i umesiti glatno testo. Zamotati u foliju i ostaviti pola sata u frižideru.
Na jačoj vatri, na maslinovom ulju propržiti povrće, da budu do pola gotovo.
Kada se ohladi nakapati par kapi susamovog ulja, posoliti i pobiberiti.
Umutiti jaja, mileram, neutralnu pavlaku i sireve i dodati povrću. Smeša treba da bude gušća.Odložiti sa strane.

U rernu zagrejanu na 200 C peći samo testo15-20 minuta.
Sama kora se peče tako što se dno testa izbocka viljuškom, pa se preko stavi parče papira za pečenje tako da prekrije celu površinu tarta. Preko se sipa suvi pasulj ili pirinač kako bi pritisnuo papir do testa.

Kada je pripremno pečenje završeno, skloniti papir i pasulj i izliti smešu povrća preko testa.
Peći na 180 C oko 20 minuta, odnosno dok se fil ne zarumeni.

Poslužiti toplo ili hladno uz salatu.


Devojke i momci, hvala vam na divnom druženju i što ste mi omogućili da pričam sa vama o novim ukusima, gastronomskim trendovima, tehnikama kuvanja, restoranima... a da ni jednog momenta ne pomislim: "Možda sam malo dosadna ljudima sa tim gastro temama." :)

Labels: , , ,

35 36 37 38