02 03 Hleb & Lale, food & photography: FBI istraga: Glavni osumnjičeni Sweet&Salty 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

FBI istraga: Glavni osumnjičeni Sweet&Salty

34

U decembru, u sklopu blogoigrice koju je smislila Maja, pod lupom fudblogera se našla Irena i njen blog Sweet&Salty.
Za ovih deset meseci Irenin blog sam posetila skoro svaki put kada je objavila neki recept jer su jela i kolači koje bira baš po mom ukusu.
Osim da ima odlične recepte i fotografije, Irena je meni otkrila još jednu svoju osobinu, a to je da je veoma pažljiva. Kada sam osvojila nagradicu za Ajme, poslala mi je kuvar (razne svetske kuhinje Britanije) koji je umotala u papir isti kao moja pozadina bloga :) Potpuno me je osvojila ovim gestom.
U Irenin receptima smo jako uživali, nije ih bilo teško napraviti i neki od njih, ako ne i svi, će sigurno opet biti na meniju.
Linkovala sam svaki naslov jer sam sve recepte slepo pratila :)
Daklen, evo šta se kod nas pripremalo po Ireninom receptu:

Kroketi od kukuruza i fete
(slika gore)

Ovo je bio jedan oooodličan ručak! Umesto salate od cvekle, napravila sam zelenu salatu i mileram sa belim lukom i svežim bosiljkom. Miljan se oduševio.
Osnovni recept sam izmenila tek toliko što sam koristila meksičku mešavinu povrća i dodala malo belog luka i karija.

Sendviči sa tunjevinom i hleb sa pavlakom



Irena je ova dva recepta spojila, ja sam razdvojila:)
Salata sa tunjevinom je jako ukusna. Dodala sam u nju malo crvene paprike a luk sam izbacila jer ne volim tunjevinu i luk zajedno.
Hleb sam odgore premazala sa malo putera pa zagrejala u tiganju tako da je bio hrskav i savršeno se uklopio sa salatom.
Ovaj sendvič sam nosila kao ručak na poslu i jako sam uživala u njemu:)

Recept za hleb sam slepo pratila, jedino sam umesto belog, koristila integralno pšenično brašno.
Odličan je! Korica je hrskava a sredina kompaktna.

Hleb sa posebnom koricom


Iz nekog razloga moj hleb je izgledao potpuno drugačije od Irenininog. Al pošto se ovo meni dešava često, sigurna sam da je problem u meni :)
Hleb je ukusan, lepo se mesi i njegov izgled nije uopšte uticao na njegovu mekoću i divnu hrskavu koricu.
Jako sam bila zadovoljna.

I na kraju, desert posle koga više ništa nije bilo isto kao pre,

Male banofi pite



Jedan od najukusnijih slatkiša koji sam ikada probala...

Poslužila sam ih jedno veče društvancetu i svi su bili opčinjeni. Jeli su zatvorenih očiju i samo se čulo mmmmmm.
Ukus domaćeg karamela je nešto neverovatno i ostala sam potpuno začarana tim ukusom...

Malo mi je bio tečniji jer sam se pravila pametna.
Tako da, ako ima još smartass-ova kao što sam ja, znajte- u karamelu se stavlja slatka pavlaka sa većim procentom mlečne masti :)

Sve u svemu,
recepti su odlično napisani. Bilo mi je teško da odaberem jer je izbor veliki a vremena malo.
Na listi za isprobavanje su ostali  Turske kocke, Fokaća sa sirevima i rukolom i još puuuuno sweet&salty recepata.




Labels:

35 36 37 38