02 03 Hleb & Lale, food & photography: Ajme, koliko nas je! Tema maj 2013 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Ajme, koliko nas je! Tema maj 2013

34
Jako sam srećna što mi je Tanja predala mesto domaćice za blogoigricu Ajme, koliko nas je! koja uvek rezultira jednom fenomenalnom riznicom recepata.

Obično stvari koje mi prve padnu na pamet budu moj najbolji izbor. Posle ja razmišljam, i razmišljam ali i dalje se uvek vraćam na ono šta sam prvo pomislila. Tako beše i sa temom za ovu igricu.
Simbolično, tema za maj 2013 je HLEB.



Sve što vam se učini kao interesantno, a u sebi sadrži hleb, prijavite (ime, fotka, link sa receptom) na mejl

hlebilale@gmail.com

Ideja je da napravimo jednu kolekciju recepata od hleba. Bilo da je u pitanju stari, sveži, slatki ili slani hleb, u salati, varivima...
Možete poslati i recepte koje ste već objavili.

Tema ne podrazumeva recepte za pravljenje hleba jer mislim da je bolje da zbornik hlebova bude posebna tema:)

Unapred se radujem receptima od namirnice koja je toliko jednostavna a toliko zadovoljstva nam pruža svaki dan.
Nadam se da će i vama biti interesantna za razne kombinacije:)

Labels:

35 36 37 38