02 03 Hleb & Lale, food & photography: Drugačija 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Drugačija

34

Ovaj post sam napisala dan pred odlazak  iz Hong Konga. Sedela sam u bistrou, pijuckala vino i bockala francuske sireve. Čekala sam Vuleta da dođe sa posla pa da idemo da večeramo. Nisam stigla da sredim fotke pa je ostao neobjavljen. Do danas.

Drugačija pijaca je smeštena u dugoj i uskoj uličici. Graham street. Kad staneš na vrh ulice, vidiš samo jednu dugačku, zeleno crvenu štraftu. Kao neka zmija.
Štandovi su gusto nabijeni. Prodavci, kao da su izašli iz nekog filma. Savršeno se uklapaju u pijacu i totalno se ne uklapaju u deo grada u kom se pijaca nalazi. Central, središte ostrva gde caruju Prada, Armani i kompanija. Tj. od obale mora do uzbrdice caruju oni. Posle kreće neki drugi svet, neke druge prodavnice, neke druge vrednosti.
Neko bi rekao dva sveta nespojiva. Negde da, ali u Hong Kongu, gradu kontrasta, sve može.


Sutra idem kući.
Još jednom sam došla na pijacu da dobro upamtim sve ove boje i raznolikost koju teško da ću ponovo videti.
Oduševljava me izbor i razmišljam kako će mi nedostajati ta šarena raskoš. Ta bujnost.


Al opet, ne mogu da ne primetim kako mi srce radosno pokoči, kako se na licu osmeh pojavi kad pomislim na sve ono što me čeka  kad se vratim. Ljudi, kuća, selo-moje-lepše-od-Pariza i moja mala, seoska pijaca.
Koliko god da je divno putovati, savršeno divno, vratiti se kući je tako dobro. Sve što sam videla, doživela, otkrila dođe na svoje tek kod kuće.
Tek sam tada kompletna.


Labels:

35 36 37 38