02 03 Hleb & Lale, food & photography: Rezultati igrice "Ajme, koliko nas je!" 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Rezultati igrice "Ajme, koliko nas je!"

34
U početku sam mislila da sam skroz zeznula temu. 'Oće to nekad tako, ja se popalim kao, jao strava!!!, a ispostavi se da većina ne deli moje mišljenje. Npr. jednom sam napravila tortu sa paradajzom za rođus. Samo sam ja bila oduševljena. I dan danas me zezaju za to.
Međutim, ovaj krug igrice "Ajme, koliko nas je!" nije takva priča:)

Moji prijatelji blogeri su bili jaaaako kreativni i od jedne namirnice, koja, morate priznati kada je stara je nikakva, napravili ukusna i primamljiva jela. Što glavna jela, što deserte, što salate, što čorbice...
Jako sam srećna što smo svi zajedno kreirali riznicu odličnih recepata sa HLEBOM.

Učestvovalo je 33 blogera sa svih strana sveta. Svakom ponaosob šaljem poljubac i veliko Hvala!
Ako sam slučajno nekog propustila da uvrstim, molim vas, javite mi.

Naslov jela se nalazi iznad fotgrafije i linkovan je, dovoljno je da kliknete na njega i već ste na stranici sa receptom:)

Pa da počnemo:

Kuhinja zaposlene žene
Topli sendviči sa povrćem


Brza pita od starog hleba


Madmoiselle Marina
Panzanella- Letnja salata od hleba


Thursdaycooking
Koh od hleba


Kutlačom po kazanu
Domaći krutoni (Juha od špinata/spanaća)


My pans and pots
Čokoladni brioche puding


Toskanska supa od paradajza i starog hleba


Foozdarije
Polpete od graha i slanutka



Cooking with Zokie
Čamac sendvič


Musaka od šampinjona, kelja i bajatog hleba


Složenac od hleba i šampinjona


Hrskave rolnice od hleba


Prženice


Puding sa veknom od grožđa i cimeta


Musaka (Casserole) od tikvica


Hleb sa belim lukom


Prženice sa čokoladom


Francuske prženice u obliku baklave


Ljuta čorbica od tikvica i starog hleba


Kolač od starog hleba



Laka kuharica-Easy cook
Pile sa sumacom i salatom od kruha


Sweet and Salty
Italijanska čorba od hleba


Puding od maka sa hlebom


Riba sa senfom


Prženice sa bananom i čokoladom


Crveno voće pečeno sa hlebom


Nešto kipi- ništa strašno
Obrok salata


Fileti soma iz rerne



Home-made by B
Sladoled od kruha


What’s for dessert
Okruglice sa svježim sirom i marelicama



Slani doručak


Ultimativni sastojak
Puding od hleba


Provereni recepti. Cooks and Bakes
Popara


Jacina čarobna kuhinja
Lučeni hleb


Prženice


Faširane šnicle kornjačice


Posna lenja pita sa jabukama


Good Food (maybe)
Bread Puding sa višnjama ili Ružno Pače


Moje Grne
Puding od hleba


Slana pita od hleba


Popara


Piroške od bajatog hleba


Hleb i lale
Topli sendvič sa pestom od sremuša


Taste of Life
Kubeti 


Pofezne


Slasno i opasno
Udrobljeno mleko


Bread pudding- Sakriveni hleb


Ja u kuhinji
Pasta sa gljivama i hlebnim mrvicama


Ime Hrane
Korpice od hleba sa pilavom, hrskavom slaninicom i sosom od kiselih krastavaca


Slatko i slano kod Vonzi
Rolnice od kruha sa sirom


Mimi’s Kingdom
Serviettenknodel


So i biber
Klasična Cezar salata


Kuvaj za me
Mafini od starog hljeba


Coolinarija
Krutoni

Magična oklagija
Nudle


Prekratak dan
Kruh i marmelada na drugačiji način


Palachinka
Zaboravljeni hleb


Domaće prezle


Salata sa kilu ribcama i raženim hlebom


svaštarica
Okruglice od kruha


Bilo mi je jako teško odlučiti jer u svakom receptu se nalazi hleb, a ja hleb obožavam:) I još su svi recepti baaaaš dobri!
Nakon dugo razmišljanja i većanja odlučila sam se da su pobednice: Milicaaaaaa i Lanaaaaa!

Na tanjiru
Kolač od hljeba


Le cuisine creative
Sve od hleba


Milice, Lanči, molim vas pošaljite mi vaše adrese. Imam nešto za vas:)

Ajme palicu šaljem u Zagreb, kod Ana-Marije i Mislava aka Foozdarije koji će biti domaćini za sledeći krug igrice. Na njihovom blogu vas čeka novi izazov:)

Još jednom svima hvala što ste učestvovali, smislili i pripremili ove divne recepte!

Labels: ,

35 36 37 38