02 03 Hleb & Lale, food & photography: Kad trema nestane #blogomanija 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Kad trema nestane #blogomanija

34

Strah od javnog nastupa titrao mi je u srcu danima.


Al onda smo izašle na binu i  nešto je kliknulo.
CvijetaBrana, NatašaIvaPtičicaMali Iv i ja smo se  povezale u grupu koja deluje zajedno. Koja deluje dobro. I svaki strah koji sam imala od sutrašnje radionice je nestao.


Svašta se izdešavalo za ta dva dana. Čula sa razne priče. Neke su bile miljama daleko od mog sveta.
Puno je ljudi prošlo pored mene. U neke sam gledala sa čuđenjem. U neke sa divljenjem.
Zapamtiću one koje su me oplemenili. Njih i

stisak ruke u znak podrške.
Iv i njen glas koji me uspavljuje i budi.
Nasmejanu publiku dok mirišu začine o kojima sam im pričala na radionici.
Ptičicu, parti manijaka.
Prženice i poparu za doručak.
"Nije važno koliko te ljudi čita, već ko te čita." reče Bjuti.
Čas joge dok hotel još spava.
Kako smo Aziza zaboravili na benziskoj pumpi i on se uopšte nije nauljutio na nas.
Sneg koji škripi pod nogama.
Disco 2000 na žurci dok Vladan i Vlada skaču pored mene. A ne vole Pulp istim tim entuzijazmom.
Sovinjon blan, Zvonko Bogdan.
Ženski panel koji je dokazao koliko blogovi mogu da budu drugačiji, kvalitetni i uspešni.


#girlpower
Ana Marija Popović, Iva Novičić, Cvijeta Radović naš vođa, Nataša Mitić, Ivana Popović- Mali IvDragana ParamentićZorana JovanovićJelena Karakaš i Branislava Antović.

Da sam mogla, pripremila bi kukis sa čokoladom i karamelom zajedno sa onima koji su došli na moju radionicu.
Nažalost, to nije bilo moguće zbog  raznih hotelskih pravila.
Zato sam ja spakovala moje teglice sa začinima i odlučila da začinim tu radionicu kao svaka prava kuvarica u duši.
Mirisali smo korijader, kumin, piskavicu, pimento, ras el hanut, harissu, garam masalu...
Publika je bila nasmejana i zainteresovana a to je moje srce ispunilo, što bili rekla Staša, Ovoliko.
Hvala!


Kukis sa čokoladom i karamelom
originalni recept
(verzija za štampu)

Za 15 kukisa:

110g putera (istopljenog)
350 g šećera
2 jaja
¾ kašičice praška za pecivo
¼ kašičice soli
55 g kakoa
260 g brašna T500

100 g crne čokolade (iseckane na kockice)
Karamel

Karamel: 
40 ml vode
150 g šećera
15 g putera
150 ml mlečne, slatke pavlake

Cvet soli ili krupna morska so

→ Izlupajte jaja, dodajte šećer i istopljeni puter. Dobro izmešajte.
→ Dodajte kakao, prašak za pecivo i so i mešajte da se sve dobro sjedini.
→ Dodajte brašna i umesite testo tako da se brašno u potpunosti inkorporira.
→ Na kraju dodajte kockice čokolade i promešajte.
→ Pripremite karamel. Vodu, šećer i maslac zagrejati na srednje jakoj temperaturi. Ostaviti da ključa. Ne mešati kako bi se izbegla kristalizacija šećera. Slatku pavlaku zagrejte i ostavite je sa strane, na toplo mesto tako da ostane mlaka. Kada mešavina dobije zlatno-braon boju pažljivo dodajte slatku pavlaku. Izmešajte drvenom kutlačom. Kuvajte oko 10 minuta dok smeša ne postane gušća.
→ Uključite rernu na 180°C.
→ Od testa napravite loptice (1 kašika testa). U sredini loptice  napravite udubljenje tako što ćete blago pritisnuti prstom po sredini.
→ Kašikicom stavite u udubljenje još mlaku karamelu, koliko stane da ne curi napolje.
→ Uzmite ½ kašike testa i napravite tanji krug kojim ćete preklopiti udubljenje sa karamelom. Utapkajte sa svih strana da se slepi sa kuglicom.
→ Jako blago pritisnite kuglice i pospite sa malo krupne morske soli ili sa cvetom soli.
→ Pecite 8-10 minuta. Izvadite iz rerne i ostavite 10 minuta u tepsiji pa ga nakon toga prebacite na rešetku da se u potpunosti ohlade.

Služite uz šolju mleka. Prijatno!

Neki od tekstova u kojima spominju naš ženski kutak:
http://homepage.rs/know-how/blogomanija-kopomanija/
http://www.netokracija.com/zenski-forum-blogomanija-61546

A morate da pročitate i post od Iv:
http://maliiv.blogspot.com/2013/12/blogomanija13-girlpower.html#.UqIA61A3uSo

Labels: ,

35 36 37 38