02 03 Hleb & Lale, food & photography: Pite na štapu & Mikser Design Food & Mezze 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Pite na štapu & Mikser Design Food & Mezze

34

U nedelju, 22.12.2013 održava se Mikser Design Food koji će ceo biti posvećen novogodišnjim radostima.
Naravno ta radosna dešavanja ne možemo da propustimo mi iz Mezzetluka, jel.
Tako da smo spremile jako simpatične pite na štapu. Biće 5 slanih i 5 slatkih ukusa čak!


Ja sam za ovu priliku pripremila kao slatko punjenje, šta drugo nego KARAMELU i Bananu. I malo ČOKOLADE! Ah!!!
Za testo sam koristila Mihealin recept. Samo sam ga malo premazala žumancetom.

Slano punjenje je bundeva i feta sir sa mirisom sminduha, divnog, divnog začina. Ah! Obloženo testom u kom ima aleve paprike i belog luka. Aaaah!

Nadam se da ćete doći da isprobate njihovu ukusnoću jer osim ove dve kombinacije, čeka vas pregršt drugih, takođe jaaaako ukusnih.
Pripremili su ih Olja, Zoksi, Ana i Milkica. Svratite kod njih na blog da vidite o čemu se tačno radi ;)


Na Mikseru ćete imati prilike da učestvujete u humanitarnoj aukciji i da pomognete deci bez roditelja iz ustanove "Jovan Jovanović Zmaj". Na aukcije će biti jako finih torti a ceo prihod će se donirati za ove mališane. Aukcija počinje u 14h. Pročitajte više na stranici Miksera.

Vidimo se u Mikser House-u od 12h!

Labels: , , , , ,

35 36 37 38