02 03 Hleb & Lale, food & photography: Začini su naši prijatelji 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Začini su naši prijatelji

34
Nekoliko čitalaca bloga me je zamolilo da postavim recepture za mix začina o kojima sam pričala na radionici o začinima na Blogomaniji. Jako me je obradovalo to interesovanje, znate koliko volim začine i drago mi je ako sam uspela da vam prenesem taj moj entuzijazam. Zaista nam ne trebaju egzotične namirnice da bismo uživali u blogodetima začina. Oni jednostavno podižu svako jelo na neki drugi nivo. Kao da mu daju punoću i zaokružuju priču.
Htela bih da se zahvalim jednoj od mojih omiljenih fud blogera Le cheflji na inspiraciji za naziv radionice. Jednom prilikom sam pročitala njen intrevju koji je završila sa  "Začini su naši prijatelji.", tako istinitom i primenjivom rečenicom na našim prostorima. Lana, hvala :)

Koji su vaši omiljeni začini? Kako ih najradije koristite? Bio bi mi drago da podelite to sa mnom :)

Klik da sačuvate prvu stranicu flajera.
Klik da sačuvate drugu stranicu flajera.

Kada vam se otvori novi prozor sa slikom, pritiskom na desni klik miša prikazaće vam se opcije.

Labels:

35 36 37 38