02 03 Hleb & Lale, food & photography: O dovoljnosti 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

O dovoljnosti

34

Pre jedno 2- 3 meseca kontaktirala me jedna marketinška agencija. Kažu, super nam je tvoj blog i tako to, da li si zainteresovana za saradnju, blablabla... Ako jesi, samo nam pošalji podatke o poseti stranice.
Ja sva srećna njima šaljem podatke i već u glavi sam kupila onu podlogu za fotkanje što merkam mesecima, nekoliko tanjira i nož za seckanje začinskih trava.
Nakon par dana mi stiže mejl sa obaveštenjem da eto, moj blog nije dovoljno posećen da bi mogli da sarađujemo. Ćao, zdravo, vidimo se/čujemo se kad budeš bila čitanija!
Ok, zbogom podlogo, hello zbunjena glavo i razmišljanja koliki broj njima predstavlja dovoljno.


Nedugo posle toga, eto još jednog poziva.
Jao tvoj blog je suuper! Baš smo sa tobom hteli da pričamo jer nam se dopada sadržaj i fotke i baš će se uklopiti sa nama odlično. Samo nam pošalji podatke o poseti stranice, ali to nije toliko ni bitno, bitan je sadržaj jel.
Ja sva srećna njima šaljem podatke i već u glavi sam kupila onu podlogu za fotkanje što merkam mesecima, nekoliko tanjira i nož za seckanje začinskih trava. I baletanke, novu haljinu i braon sandale. I večeru u Rimu, ja častim, blog časti!
Ovog puta nisam dobila ni ćao, zdravo, vidimo se/čujemo se kad budeš bila čitanija!


Na sam faksu imala predmet marketing, znam kako stvari funkcionišu u tom svetu ali svejedno sam se malo osećala kao budala. Sva sreća to je trajalo vrlo kratko i sva ta razmišljanja o dovoljnosti i nedovoljnosti su me dovelo do zaključka da je ovaj blog dovoljan meni. I po mojoj je meri i ja ću da pišem šta ja hoću i koliko god ljudi da ga čita je dovoljno i odlično je i baš me briga za podlogu, baletanke, nož, kupiću ih kad tad, ne moram sve odjednom.

Naravno da je usledio i treći poziv.
I naravno da im nisam poslala podatke.
Jednom će se pojaviti neko ko želi da sarađuje sa mnom zbog Hleb & Lala, ne zbog brojki. Ako takvih nema to je ok.

Ali takvih ima.


Limunada sa jagodama
Za 1l limunade

400g jagoda
3 limuna
Rendana korica 1 limuna
Šećer od šećerne trske
Sveža nana

Voda

→ Operite 1 limun.
→ Jagode, 100 ml vode i sok od dva limuna izmiksajte u blenderu. Izmiksani sadržaj prebacite u flašu.
→ Izrendajte koricu preostalog limuna a njega isecite na četvrtine i prebacite u blender.
→ Dodajte 2 kašike šećera, rendanu koricu i malo izmiksanih jagoda i sameljite sve. Kada je samleveno, procedite od krupnijih komadića i taj sok prebacite u flašu sa jagodama. Dobro promućkajte, dodajte sveže nane i nalijte vodom do vrha.
(verzija za štampu)

Služite rashlađeno i  zasladite po želji pre konzumacije.

Mafini sa ementalerom i sušenim paradajzom
Za 12 komada:

2 jaja
150 g brašna (meko, T500)
½ kesice suvog kvasca
100 ml maslinovog ulja
1 srednja glavica ljubičastog luka
100 g rendanog ementalera
175 ml mlakog mleka
4 suva paradajza iz ulja
Nekoliko listića svežeg origana
So, biber

→ Uključite rernu na 190°C.
→ U činiji izlupajte  jaja i dodajte kvasac, ulje i polovinu brašna. Dobro izmešajte.
→ Luk sitno iseckajte i dodajte smeši sa brašnom. Izmešajte dobro.
→ Suvi paradajz usitnite i pomešajte sa ementalerom pa umešajte u dobijeno testo. Dodajte mleko, ostatak brašna i origano i začinite po želji. Izmešajte dobro.
→ Pleh za mafine premažite puterom i u svaku modlu sipajte ¾ testa. Pecite 35 minuta u već zagrejanoj rerni. (ako koristite korpice za mafini, obratite pažnju da budu one napravljene od masnog papira u suprotnom će vam se sve zalepiti za ivice. Ako nemate takve, bolje namažite pleh i direktno sipajte sadržaj u modlice)
→ Kada su ispečeni, ostavite ih u tepsiji  da se potpuno ohlade. Ukoliko koristite korpice, izvadite ih odmah i stavite na rešetku da se ohlade.
(verzija za štampu)

Služite tople ili na sobnoj temperaturi.

Recept je objavljen u Mezze magazinu, Mart 2013.


U subotu, 17.05.2014. održava se Noć Muzeja.
Novosađani, pozivam vas da svratite na Riblju pijacu od 18h-24h i čalabrcnete štogođ u pauzama razgledanja. Da se okrepite raznim zanimljivi zalogajima i gutljajima :D
Miljan i ja ćemo biti deo ekipe. Osim što ćete moći da probate nekoliko poslastica i slaniša sa bloga, da kupite moj  hleb sa starterom, uverićete se koliko su ova limunada i mafini looodooo ukusni!
Nadam se da se vidimo!

Labels: , , , , , ,

35 36 37 38