02 03 Hleb & Lale, food & photography: Nove godine 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Nove godine

34

Pa šta ako nisam uspela da brzo hodam tri puta nedeljno, svake nedelje?
Krenula sam na jogu! I počela da vozim bajs po Fruškoj Gori i okolnim selima. Jedno vreme sam i trčala.

Jeste, nisam baš uvek jela proteine za večeru. A planirala sam da počnem, još onomad 05.01.2014.
I nisam uspela da pijem 8 čaša vode dnevno. Jednostavno nisam. Mislim da pijem šest. To je ok.

Ali sam skoro potpuno izbacila so. I slatkiše (ali ova godina nije dobro počela što se toga tiče :/)


Nisam bila na zimovanju.
I nisam vratila sve dugove koje imam.
Nisam napisala seminarski rad iz turističkih destinacija sveta.
Ali sam odabrala temu! I to je nešto!


Nisam otišla u Pečuj.

Ali, ou maj, gde sam sve bila prošle godine da se nisam ni nadala! A kamoli planirala.


Danas sam podvukla crtu. Pregledala stari planer i rezolucije koje stoje ispod velikog natpisa 2014.
Imam puno minusa, ups. Dobro imam i pluseva. Al najviše imam neplaniranih pluseva. Mnogo više nego neplaniranih minusa!

Prošla godina mi je bila godina krajnosti. Čudna je bila. Ili je sve bilo fantastično ili katastrofično. Čitala sam da je za to možda kriv i retrogradni Merkur.  Ne znam da ali je on krivac za jednu komplikovanu godinu. Nabijenu emocijama, vatrometima, padanjem, ustajanjem, stiskanjem zuba i otvaranjem srca.

Ako jeste, hvala mu. Radovala sam se i patila kao retko koje godine do sada i bilo je poučno.

Za ovu Novu godinu bi želela da se Merkur ne kreće u nazad u mom znaku i da malo predahnem. Baš puno sam naučila prethodne godine. Valjalo bi to znanje sad sprovesti i u praksu :)

Ali prvo,
idem da zapišem nove, prepišem stare rezolucije i smažem jednu palačinku. Baš me briga što bi trebala da pojedem samo salatu. Praznici i dalje traju!


Palačinke sa spanaćem


Blago izmenjeni recept i ideja Green kitchen stories

Za četiri osobe

Testo:
125g brašna T400
100g ražanog brašna
3 jaja
500 ml mleka
250 ml vode
1 kašika hladno ceđenog maslinovog ulja
Prstohvat soli
1/4 kašičice belog luka u prahu
Prstohvat kajenske paprike (ili aleve paprike)
1 pakovanje smrznutog spanaća (odmrznutog) ili 2 šake svežeg

Fil:
200 g kuvane leblebije
1,5 kašika tahinija
1 kašika hladno ceđenog maslinovog ulja
Malo limunovog soka (po ukusu)
Mešano sveže povrće (kupus, praziluk, cvekla, šargarepa, celer, daikon rotkva)

Ulje za prženje (suncokretovo ili kokosovo)

→ U činiji izmiksati sve sastojke za testo sa štapnim mikserom tako d au potpunosti usitnite spanać. Ostaviti da odstoji u frižideru 30 minuta.
→ Dok testo stoji, pomešati sastojke za fil.
→ Ispržiti palačinke.
→ Napuniti filom.
(verzja za štampu)

Poslužiti uz svežu salatu, tople ili hladne. Veoma su ukusne i hladne.

Prijatno!

Labels: , , , ,

35 36 37 38